Obhájené závěrečné práce
Seznam v minulosti obhájených závěrečných prací. Práce jsou automaticky načítané z IS MU podle afiliace vedoucích a oponentů; výčet tedy nemusí být úplný a naopak může výjimečně obsahovat práce studentů jiných kateder.
Celkový počet závěrečných prací: 36
Diplomové práce
-
Balancování partnerské a profesní role manželského a rodinného poradce v rámci vlastního partnerského vztahu
-
Dosahování a udržování zisků z psychoterapie u klientů s opožděnou reakcí na psychoterapii
-
Changes in client preferences during psychotherapy
-
Jak psychoterapeutky pracující s lidmi trpícími poruchami příjmu potravy zvládají dopady své práce na vlastní body image?
-
Kvalitativní zhodnocení české verze Metody dokončování vazbových příběhů
-
Kvalitativní zhodnocení metody na měření vazbové hierarchie u dětí
-
Nesouhlasné jednání batolat ve vztahu k rodičovským schopnostem: perspektiva otců
-
Osobní význam parakosmů v dospělosti
-
Pohled psychoterapeutů na změny ve hře traumatizovaných dětí v terapeutickém pískovišti
-
Posouzení psychometrických charakteristik českého překladu metody Work Climate Questionnaire (WCQ) v populaci dobrovolníků
Práce afiliované k IVDMR a tedy i uvedené v následujícím seznamu mohou být napsány studenty jiných oborů, pokud je vedli nebo oponovali výzkumníci institutu.
Celkový počet závěrečných prací: 23
Diplomové práce
-
Adolescenti a jejich pohled na dezinformace
-
Dobrovolná bezdětnost u environmentálních aktivistek
-
Představy o špatné matce u matek dětí s jistou vazbou
-
Rozpoznávání emočních projevů v intonačně zabarvených promluvách u dětí
-
Tematická analýza vztahování se ke komunitě u českých queer aktivistů, a role tohoto vztahování v jejich přístupu k aktivismu a wellbeingu
-
Trends in Factors of Sexual Initiation Among Czech Adolescents: A Network Analysis
-
Učitelé a dezinformace: Tematická analýza vnímání zdrojů a překážek učiteli a pracovníky s mládeží při výuce mediální gramotnosti v České republice a na Slovensku
-
Vztahy mezi třídními učiteli a žáky na víceletých gymnáziích z pohledu teorie vazby
-
Well-being a individuální pojetí sociální změny občansky angažovaných mladých lidí
-
Zátěžové situace žáků 1. - 3. tříd očima třídních učitelek