Obhájené závěrečné práce
Seznam v minulosti obhájených závěrečných prací. Práce jsou automaticky načítané z IS MU podle afiliace vedoucích a oponentů; výčet tedy nemusí být úplný a naopak může výjimečně obsahovat práce studentů jiných kateder.
Celkový počet závěrečných prací: 47
Diplomové práce
-
Fenomenologická analýza osobní zkušenosti se spirituálním bypassem
-
Mateřské kulturní skripty matek v České republice
-
Myšlenky na práci jako mediátor vztahu mezi doplňkovou prací za pomoci technologií a zotavením
-
Návrh transdiagnostické baterie pro diagnostiku úzkostnosti
-
Použití nových technologických pomůcek v psychoterapii: Perspektiva psychoterapeutů
-
Přehodnocování role terapeuta jako odpověď na předčasný odchod klientů z terapie
-
Přínos preventivního programu Dobronauti: Hvězdný tým z pohledu učitelů
-
Psychometrické vlastnosti škály TASW v průřezovém i opakovaném měření
-
Role psychoterapie v procesu vysazování antidepresivní medikace
-
Role zaměřené pozornosti v raném rozvoji slovní zásoby
Práce afiliované k IVDMR a tedy i uvedené v následujícím seznamu mohou být napsány studenty jiných oborů, pokud je vedli nebo oponovali výzkumníci institutu.
Celkový počet závěrečných prací: 27
Diplomové práce
-
Nové technologie a zvládací strategie u akademických pracovníků a pracovnic 60+
-
Optimalizace testu verbálních absurdit: Psychometrická analýza a návrh úprav na základě IRT modelu a kognitivních rozhovorů
-
Sociální vlivy a problematické užívání internetu u adolescentů před a po pandemii Covid-19
-
Souvislost mezi rodinnými faktory a FoMO u adolescentů
-
Víra ve spravedlivý svět u zaměstnanců Vězeňské služby ČR v souvislosti s přijetím mýtů o znásilnění
-
Vztah mezi sociálním dotekem, attachmentem a životní spokojeností u dospělých nad 40 let
Bakalářské práce
-
Adaptace škály Ageing Perceptions Questionnaire
-
Analýza distraktorů v multiple-choice položkách testu Glyfy a tajemné písmo s využitím teorie odpovědi na položku
-
Differences between KiVa intervention and Wait-list control schools in reciprocal effects between positive affectivity and school belonging: A random intercept cross-lagged panel model
-
Dual-process signal detection model of recognition memory in the phonological loop