Soutěž studentských psychologických prací - harmonogram - čtvrtek 15. 3. 2018

Předběžný harmonogram školního kola soutěže psychologických prací.

25. 2. 2018 Miroslav Šipula

Bez popisku

 

Místo konání: Atrium FSS

Čas konání: Čtvrtek, 15. Březen 2018, 13:45 - 18:00

  • Úvod soutěže

    Zahájení za účasti všech soutěžících

    14:00 - 14:10

  • Child Puppet Lonelinnes Scale: A New Tool for Loneliness Assessment in Young Children

    Bc. Edita Chvojková

    Prezentace

    Diskuze

    "Advokát"

    14:15 - 14:30 14:30 - 14:50 14:50 - 14:53

    Soutěžní práce

     

    „Recenzent/-ka“: Mgr. et Mgr. Jan Šerek, Ph.D.

    „Advokát/-ka“: Mgr. Zuzana Masopustová, Ph.D.

  • Vliv imaginace jídla na následnou konzumaci: čím více na to myslíte, tím méně se pak najíte

    Alexandra Ocásková a kolektiv studentů Bc. studia

    Prezentace

    Diskuze

    "Advokát"

    14:55 - 15:10

    15:10 - 15:30

    15:30 - 15:33

    Soutěžní práce

     

    „Recenzent/-ka“:  doc. Mgr. Tomáš Řiháček, Ph.D.  

    „Advokát/-ka“:  Mgr. et Mgr. Jan Šerek, Ph.D.

  • Přestávka

    5 minut

  • Souvislost mezi primingem stereotypů hudebních žánrů a mentálním výkonem

    Klára Jonášová a kolektiv studentů Bc. studia

    Prezentace

    Diskuze

    ."Advokát"

    15:40 - 15:55

    15:55 - 16:15

    16:15 - 16:18

    Soutěžní práce

     

    „Recenzent/-ka“:  Mgr. Zuzana Masopustová, Ph.D.

    „Advokát/-ka“:  Mgr. Stanislav Ježek, Ph.D.

  • Reverse-correlationg mental representations of Romani faces: The role of implicit prejudice

    Bc. Anna Marie Rosická

    Prezentace

    Diskuze

    ."Advokát"

    16:20 - 16:35

    16:35 - 16:55

    16:55 - 16:58

    Soutěžní práce

     

    „Recenzent/-ka“:  Mgr. Stanislav Ježek, Ph.D.

    „Advokát/-ka“:  doc. Mgr. Tomáš Řiháček, Ph.D.

Kdo je recenzenzent/-ka?

Recenzent/-ka vystupuje v úvodu diskusní části. Na základě svého písemného posudku stručně shrne hlavní pozitiva i negativa textu, vyjádří se k obsahové i formální stránce práce, posoudí přínos práce pro obor psychologie, autorský vklad atd. Následně vstupuje do dialogu se soutěžícím a po vyjasnění případných otázek a výhrad předává slovo porotě.

Kdo je "advokát/-ka"?

Advokát/-ka stojí na straně soutěžící/-ho. Je jeho/jejím „bratrem/sestrou ve zbrani“. Dostává kratší čas (max. 3 min) na konci diskuse, během kterých se snaží na práci vyzdvihnout a ocenit vše, na co by jinak bylo snadné v kritické diskusi a boji argumentů zapomenout. Advokát/-ka chválí a zdůrazňuje silné stránky práce.


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info